Monday, April 11, 2011

untuk kau yang dah pandai bukak blog aku.

okay, disebabkan kau betul betul dah pandai bukak blog aku,, ceh ceh,, and aku betul betul rasa bersalah gila babeng. bila kau call tadi aku terkejut sebab kau cakap "kau aku" dengan aku,, and kau marah marah aku,, and kau sebut the F word yang aku memang layak sangat terima semua tuh, dan sekarang ni aku memang layak dibenci oleh kau. dan sekarang ni, alasan kau untuk membenci aku menjadi makin kukuh. ceh, aku yang tolong kukuhkan alasan untuk kau, haha, yela, senang la nanti bile org tanye, asal kau clash ngan aku, asal kau titebe stop contact aku, asal kau block aku, aku boleh la cakap yang,,

aku ni suka kutuk dan maki maki kau.

hahhhahaha, baik kan aku, so,, before aku bagi kau terus terusan membenci aku, aku nak cakap,

ceh, egt tak pic ni? pic untuk doublea. reuse okay.
yes. i am so sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry
sorry sorry sorry 

dah berape dah tu? malas nak kire, btw, aku bukan TAKUT nak cakap ngan kau tadi, it just i relly shock to hear "kau aku" from you cuz i'm just not use to it when talking with you. yeah i know, i'm the most SIALAN human being that you ever meet. mesti kau cakap camni kan, "memang patut pun aku break up ngan kau," hahahaha, okay, i know,,, i know,,, and i'm just could say,,,

i'm so sorry

dan lepas kau call tadi, aku terpikir ape jawapan yang patut aku keluarkan melaui soalan2 kau tadi, asal aku kene kutuk kau even kau sendiri tak pernah kutuk aku. asal aku kena buat camtu pulak? bapak kurang matured nye tindakan aku tadi,, hmm, ntah la apiz,, mira pun tak tau lah, mira pun tak tau nak jawab macam mane, mira pun rase bodoh pulak gi maki2 apiz tadi, yeah you were rigth, you dont deserved that caci maki, tapi mira macam, ntah la,, okay, apiz, what you espect me to do when you block me? what? can you tell me? do you want me to cry all night long? do you want me just do a poker face? do you want me commited a suicide? do you ever think off that before you block me?? do you apiz??? no, right? itu lah yang mira buat bile mira kutuk apiz, mira tak terpikir ape apiz akan rase. im so sorry okay!

p/s: sorry for those who wanting me update that homestay thingy. i just not in the mood. patut la aku rase tak sedap hati je balik rumah hari tu, rupenye bakal menangis,, adoyaii, instinct never lie laa,,,

No comments:

PENUNGGU