Thursday, April 14, 2011

here comes the beauty-full-bitches.

hahaha. okay, tadi en siang tadi, 13 April, aku ngan all my S.Y.Gs gi a kuar jalan2. actually bukan semua, ade sorang takde,, Allyn,, dye ade keje,, *which until now i dont know what job it is.* haha. kitorang pegi,,,,

whhooaaaahh!!!
 cehh, ape menggelabah aku nih?? macam tak pernah pergi pulak,, haha, btw, kitorang pergi siang, ni google je,, bhahahaha. so ape kitorang buat?

1. first and foremost, mestilah kitorang sedang menunggu VVVVIP kan,,, (nanie) so, sambil menunggu tu, kitorang pergi jumpe awek mrKEN.*do you guys remember?* haha, so free2 je aku kantoikan si mrKEN nih,, huhu. btw, awek mrKEN tu kerja kat axxezz.*cani ke eja dye a?* lantak la,, tapi dye mmg CUN+SWEET GILA BABENG LAH. *aku takut je dye terase aku freak sebab tak berkelip pandang dye dari awal sampai akhir.* huhuhu.

2. then after ayuni halimi datang.*ceh, aku tak tahu nape aku asik sebut name penuh dye je sejak akhir2 nih.* kitorang gi makan kat bisao. makan cupcake hanis belanja!!!!!!  
cupcakes bisao. thanx hanis sayang. aku ngan nanie punye RED VELVET.
yeah me. nanie. anyss
nanie, cantikkan??? :)

da photogenik anyss


3.then barulah kitorang gerak tengok wayang,, cerita ape, cerita ni ha.
cerita cam gamp***
 haha, nak tau cite pe, tengok la sendiri...aku malas nak cakap citer pe. ceteke ceteke. LOL

 4. pastu perut semua dah lapar, kitorang gi makan kat foodcourt tu, dah sorang nak makan sphagetti, semua nak makan sphageti.. adoiii.... kalau sorang nak makan taik,,, semua??? haha.
spaghetti bolognise anyss. mine alfredo. nanie and yanaa,, tak engat. LOL


then aku ngan yana gi semayang zohor jap. *SEMAYANG OKAY*  x)

5. then kitorang gi Chamelon jap sebab aku ngan yana ngan hanis nak beli cincin, cincin? aww, tak class gile sebut cincin, RING laaa. haha. comel ring tu, aku punye je tak syomelll. =,= tak nak tunjuk.

6. then, dengan idea bernas serta kebudakbudakan yang melampaui batas seorang remaja sepertiku, ceh ceh, aku ajak dorang gi taman KLCC tuh, *actually aku nak ajak gi kat kolam mandi tu,,,tapi, asik kena marah ngan nanie je, so, aku tukar idea laa,,,,=,="* ceh,, kitorang bukan dok bersahaja ea kat situ,, berbekalkan aiskrim walls golden apentahnamenyetuh, biskut famous amos, dan dua botol air spritzer, kitorang berkelah kat situ, wahahahaha. 

here the pics that we got snapped!

this beautifulbitchess is mine!

haa, golden selection,, and ade biskut fam amos tuh.

yanaa and the bullshitme.

aku tak paham kenape aku rase gambar ni kurang sesuai untuk dipublickan. hrmm,,,
da hottie, yanaa. siku sape? jangan tanye =="

dont ever take them from me or i will kill you!

 okay, semua orang boleh nampak kan betape END** nye muke aku pkai shawl camtuh??? ape lagi tunggu? GELAK LA!!!!!!!!! 

p/s: i was faking a smile to cover the whole tears. you get me?. yeah. it hurts, till now, the pain still torturing. and one more, i hope that my never-thinking-of-that decision will make sense. i dont know what sense, just dont make me regret it. because it will hurts more.

1 comment:

syairahmohdanuar said...

mira dh pandai pakai shawl.horaay!! >.<

PENUNGGU