Friday, April 29, 2011

apply your knowledge here!! jom!

okay,, pernah tgok jeff dan matt hardy wrestling tak? or undertaker, ken, rey mysterio, the rock, stone cold, Y2J, eh, Y2J ke Y2V?ntah,, aa,,lagi sape ntah, aku pun dah tak engat dah, dulu dulu mase darjah darjah WWF(skrg WWE) adalah rancangan feveret aku la,,,

okay, ape yang aku nak cakap kan adalah, kalau korang pernah tengok wrestling,, sila apply kan ilmu korg tu dengan belasah aku dan buat smack down kat aku sekarang jugak!!!!!

please,, i'm begginggggg....

why? why?

sebab,, surat permohonan pinjaman pelajaran MARA masih tidak ku isi isi dari dua minggu yang lepas,,,

okay, nampak nampak?? kukuh kan alasan untuk mintak flying kick???*tulis kecik kecik sebab bersalah*

apa lagi tggu??? lets get it started bebehh,,,

dush. 
-awww (tiru citer iCarly masa Carly kene tumbuk sekali dengan,,,tak engat)

thank you, but i'm not a wrestler.

p/s : assalamualaikum. long time no see huh? no hear also. *tetibe* duhhh. hee~

2 comments:

hanis khalil said...

alaa.lek laa...belajar elok2 :)

MIRA said...

haha, rajin mengomen ye hanis,,

PENUNGGU