Wednesday, April 27, 2011

kih kih kih. *malu i* hoho

bhahahahha!!!

nak tau tak, tadi kan tadi kan,,, hee~ hee~*gelak annoying*

aku saje saje la bukak stats aku,, pastu aku pergi lak kat posts, ye kot,, pastu aku pun tekan la all time,,, then aku scroll sampai bawah,, sampai la aku ternampak,, search keyword,,,, tetibe!!!

bhahahahahahaha... 

sumpah kelakar,,,

sebab ade satu keyword tu,, tulis,,

amirah nadia apiz

kah kah kah kah kah 

macam bodo je sape yang try gune keyword tu,, malu aku,,hee~ hee~ hee~ *gelak annoying lagi*

haha, dah la tu, karang ade orang engat aku tak sedar diri pulak... hohohoho. tapi,,, anyway,, thanx la sebab dah gune keyword tu untuk search blog aku,, tau la nak bace pasal kronologi tu,, sampai search name watak lagi,, hohoho. *malu malu*

ops, btw, lupe nak bagitau,,aku tak pegi educamp tu. yeay!

p/s : haha, jangan marah okay... tu mesti yang dulu dulu punye kot,,, sekarang dah takde daa. chill okay. and sorry if this post annoy you. yeah,, you!

PENUNGGU