Monday, April 25, 2011

aku rasa aku macam,,,

tak nak pergi!

yeah.

why??? ntah. maybe, kalau suruh list kan sebab,, ni sebab dye.

  • aku tak prepare satu hape pun, bukan sahaje text, malah salinan fotostet dan segala yang sewaktu dengannya.
  • aku tak tau nak gebang ape kat panel tuh, bukan aku tak try google2, tapi aku tak tau nak amek point yang mane satu.
  • jauh la,,,kat perak. kalau ada estima putih nak balik kampung dan behasrat nak tumpangkan aku takpe jugak.
  • aku masih tak imune kepada INTERVIEW.
  • aku rasa competitors memang ramai nak mampos dan sah sah la mereka lagi super duper hebat dari aku yang sekadar boleh cakap,, "my name is amirah nadia,,,"
  • alaa,, kalau aku dapat pun, tu swasta,, aku tau boleh buat pinjaman MARA, tapi,, haihh,, toksah berangan lah dapat lepas,, *tipu sangat kalau lepas tu* haha
haa,, dah cukup,, actually entry ni untuk najwa delaila yang nak tahu sangat tadi. hantar message, tapi aku tak berkredit nak reply. haha.

p/s : masa mandi tadi,, aku tengok tangan kiri aku, then aku tengok tangan kanan aku, ade perbezaan. bukan hanya perbezaan antara tangan kanan dan kiri,, malah dari keseluruhan tangan kiri itupun berbeza. aku harap kesan tu takkan hilang. biarlah kat situ selama yang mungkin, aku tak kesah pun kalau orang nak kate, " your skin tone are not even," mampos kau lah. lilitan kecil je pun.

6 comments:

hanis khalil said...

MIRA,tgk lah cte tu :) ad link kat page.

MIRA said...

ok jap.

hanis khalil said...

yeke,try g kat sini.
www.watchnewfilms.com
search :burlesque

syairahmohdanuar said...

haha.kelakar lah mira nie.yg psl skin tone tu.entah hape hape je tau dia nie >.<

eh, xpe, lain kali pergi interview yg lain pulak.n jgn lupa siap sedia :D

Amoi said...

Good Luck!

intebiu scholar ke?

MIRA said...

amoi,, saya tak pergi laa,,

PENUNGGU