Wednesday, April 27, 2011

punah ranah hancur berkecai.

ciss! 

haa, ni lah padahnye bile membuat org merayu rayu kat aku untuk pergi interview esok,,
sekarang,, aku pulak yg terpaksa merayu melutut kat orang untuk suruh dye pergi interview khamis ni,, cehh,,

balasan cepat je. tu pun nasib baik ALLAH kasi aku merayu rayu kat sorang je, kalau ALLAH bagi aku merayu kat dua orang macam mana dua orang merayu kat aku suruh pergi cane,, mampuih den,,,

tapi sedeh gila woo,, aku punye lah dah bersemangat waja nak teman dia gi interview, dia boleh buat plak cancel. citt citt. tak gune! *aku rase aku lah yg mempengaruhi dye untuk tak pergi* haihhh.

tapi,, fair lah kan,, ALLAH memperkenankan doa aku dengan cepat gak tadi, pasal kedai makan tuh. dah! taknak citer pasal tu. tapi hari ni aku sungguh bernasib baik la.

tapi tapi,, aku masih sedih,, baru ingat nak join budak budak gi interview esok,, nak gelak gelak, nak bagi semangat,, nak jadi pemerhati,,, tapi semua tuh hancur berkecai gara gara jue cancel last minit untuk pergi interview,, haihhh, T____T  *baru ingat nak jumpa ex jodoh esok,,* harammm,,, hahahaha

p/s : ha? kakak tu same ngan aku ke bahasa nye?? tiru aku lettew,, hohohoho. tak jauh mana lah taste kau lari sebenarnya.. aku ingat totally berbeza dari aku, wohohohoho.

No comments:

PENUNGGU