Thursday, April 21, 2011

there's anyone know megat zaquan?

heyy there,, this is a short entry,, i just wanna know that anyone who read this know MEGAT ZAQUAN? any MEGAT ZAQUAN? tak kira lah, abang ke adik ke,, bapa, pakcik, atuk, anak, cousin, nephew, or membe baik ke, musuh ke, membe biase biase ke, cikgu ke, pakcik jual nasi lemak depan rumah ke,, tak kesah la,, or,,, nama kucing, ayam, ikan yang korang bela ke,,, =,=" please,,,, bagitahu aku cuz i really really need to know one.

why???

ntah. i dont even know why i really want to know,, it just,, happen... i couldn't explain it.

kalau taknak bagi tahu aku pun,, takpe, just cakap kat insan yang bernama MEGAT ZAQUAN tersebut,,,

aku suka name dye.

i love his name.

that's all. thank you.


p/s : the thing is,,, i never met any of MEGAT ZAQUAN yet. and i do hope i can meet one.

4 comments:

hanis khalil said...

myraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,sorry lah aku tak dak kenal org nama tu :p

hanis khalil said...

myraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,sorry lah aku tak dak kenal org nama tu :p

MIRA said...

haha, sokay hanis,, huhuu,, sedey je,, hahaha

syairahmohdanuar said...

haha.mira, sara tgh marah, tapi bila baca entry nie, terus tergelak.TQ TQ.

p/s : sy x tahu siapakah megat zaquan :p jodoh mira le tu agknye >.<

PENUNGGU