Thursday, April 28, 2011

ehem ehem sound check sound check.

okay, so,, dah berapa hari aku tak berblogging nih??? ntah, seingat aku lah,,, hmm, aku tak ingat, hohoho. ekh, cop, last post kan hari rabu? damn, ni hari khamis!!! tak de la lame punn,, aku terase lame sebab tyme aku malas nak bukak blog tetibe ramai blogger post post. so, aku dah miss out banyak gila dah,,, ouh ouh,,, dan aku juga, ter miss bende ni,, taraaaaa!!!!



hohohoho. *bangga bangga*

 -ehem, boleh tumpang tanye,,, tempat keberape ye???

err,,, tujuh... =.=",,,

hahaaha, alaa okay lah tu,, ramai cakap tahniah kat aku okay,, ha! sape yang blom cakap, cakap sekarang!!! hohoho.

"tahniah mira,,"
"tahniah,,"
"woww, mira,, tahniah,,!"
"wey, kau menang!gila lah,,!"
"mira!!! congrats!!!!"

erkkk,, aa,, hehe,, thank you, thank you,, 
hohohohohohooho*sambil tepuk tepuk tangan*

aku yang tepuk tangan sendiri? haha, gila annoying habes laaaa =,=" okay,, done with that.

so, ape yang aku buat tak sampai dua hari pun nih,, yang bz kemain nih?? haha, entah laa, yang pasti nye,, seingat aku,, dari semalam aku duk belek belek tumblr, bukan tumblr aku, tumblr si yana,,, aku tolong hiaskan,, cantikk,,! tak caye?? ce tengok ce tengok .klik sini!! 


haha,, cantik bukan? dah tengok,, follow2 lah dia kalau mahu :) okay, actually bawah dari post tu ade satu entry which is i made it for her. haha, yup yup, aku yang update blog dye. kah kah kah. so nak tau ape aku tulis gi usha blog dye. okay lah. aku da tak tahu nak cakap pe. nak tunggu je bila hadiah doodle ku sampai haha. bye!!!


ouh ya! lupe nak bagi tahu,, aku dapat matriks perak!!! matriks perak,, you get me? PERAK!!! hahaha. hmm, dah la im alone,, takde la,, sedeh sebab sume macam ade pasangan,,, 
nanie=yana=nona=selangor
alin=hanis=pahang
juju=shereen=negeri sembilan.
ouh, ecah dapat kedah. aku pun sorang jugak..... :'(

p/s : hari ni dapat tau yang kau,,,, hmm,,, and aku macam musykil pasal satu bende ni. bende yang aku terbaca. TER atau memang sengaja ditujukan untuk aku? tiada siapa yang tahu.

No comments:

PENUNGGU