Sunday, April 24, 2011

can you give my gula gula kapas back???

dulu aku ade beli gula gula kapas,, aku pegang gula gula kapas aku dengan perasaan yang happy gila. penat beli, mesti la suka. dah la beli pakai duit sendiri,, tapi,,kenapa gula gula kapas aku ringan sangat sampai dah kena terbang ditiup angin sampai orang lain nampak dan terus capai dan dia yang dapat makan.


aku,,, kat sini,, menangis,, tercari cari gula gula kapas aku yang dah terbang hilang,,, sekali nampak ada orang dah makan,,, sedeyh woo...sedeyh gila...dah la beli guna duit sendiri.


cuba kalau kau kena?

kau nangis cam aku tak???


aku taknak beli baru sebab aku takut terlepas lagi, atau aku takut ada orang curi dari aku atau aku takut gula gula kapas jenis yang aku suka dah habis. dah takde lagi...

6 comments:

hanis khalil said...

laa,nnti kua aku bagilah gula gula kapas nya!

hanis khalil said...

jom a tgk :)

syairahmohdanuar said...

alah alah..siannye mira.eh, tapi cute sgt je gula kapas terbang pastu org lain capai n mkn.HAHA x)

Amirah Nadia said...

haha,, hanis, jom ah,, bilenye,,

saraa,, tu lah, sedeh je, maen makan je org laen punye,, haha

hanisa sabrina said...

mcm bahasa kiasan ...gula gula kapas.hehe

Amirah Nadia said...

haha,, memang kiasan pun sab,

PENUNGGU