Tuesday, April 5, 2011

seh-mayel. (smile la,, over gile seh-mayel)LOL

lepas buat entry tak berguna semalam, aku tidur. pagi ni aku bangun balik, terus aku delete entry berkenaan. sebab aku rasekan tak relevan untuk letakkan kat sini. tak pe lah. biarlah, biarlah tu jadi rahsia aku je. aku tak mintak sape sape tau pun sebab mereka takkan faham. :)

smile baby smile.


oklah, pagi pagi kena senyum kan? okay, senyumlah...:) sanye kan, kalau kite bangun pagi, bangun yang terpisat pisat tu tau, pastu kan kite nak amek air semayang kan? subuh laaa.=,= pastu kite pandanglah cermin bilik air tu, and senyum, tak pun, kalau rase nak belasah aku sebab korang rase mase tersebut kurang sesuai sebab tgh mamai lagi,, senyum a kat cermin bilik after semayang. senyuman tu akan boost semangat kite di waktu pagi, agak agak nak puji diri sendiri tyme mengadap cermin tu pun sila sila lah. takde orang nak marah. kalau ade, bagitau aku, sini aku terajang dia.

dan bagi sesiapa yang bangun bangun dah tengah hari tu pun tak kesah la,, senyum je,,, :) senyum bangge sikit sebab korang dapat tido lebih dari orang laen okay! hahaha. hmm, nak tau tak,,, yang if kita nak tengok muke isteri yang 'da real one' punye adalah semasa mereka bangun tidur? haha, sebab sume tanpa that fake make-up and muke masih fresh lagi. uuuuu~ seksi gile muke bangun tido, haha. ok fine, fikiran aku dah kelain nanti.~,~"

hahaha. lepas tu, after da semayang sume kan, or sape yang tak semayang tu ke, pegi la minum air suam. suam tau, bukan panas menggelegak tuh. bodoh la kalau minum air panas yg camtuh kan?? =,= sebab,,, sebab ape aa? alaaa,, aku nak cakap pun tak reti, tapi baik la, bende tu kene jadi kan rutin harian. korang gi search a sendiri sebab dye ea, aku tak reti la nak cakap. lagi pun, Miranda Kerr punye rutin harian adalah minum air suam dan sedikit lemon di waktu pagi. so, agak agak nak cantik cam supermodel Victoria Secret tu,,, buat la camtuh. haha :)

aaa. nah, ni muke korang yang cam Miranda Kerr diwaktu pagi.

haa, okay, ni aku, Hilary Rhoda, memang tak seChantek korang, tapi cukup sexy dan classic untuk aku.

okay. setuju? ke korang nak model laen? owhhohoho, lupe kalau lelaki pulak,,,

haa, nah, amek  Cam Gigandet nih. memnag sexy ahhhh!
ni kalau suami aku buat muke cami dekat aku waktu pagi memang dah kena sepak terajang dah dengan aku, sebab comey and sexy gila kot, saje nak melebih lebih dari aku lah tuh! haha. hm,, nak lagi ke? takyah ah, Cam sorang sudaa.

okay lah, so, jangan lupe senyum depan cermin diwaktu pagi, betul, seyes dye dapat naekkan moodkan and level up kite punye confident. jangan kutuk muka kita depan cermin,, puji je,, sebab dah takde sape akan puji insan dalam cermin berkenaan melainkan kita sendiri. find your humanity la, sian dye,, tak pernah kene puji,,, wooowooo. :'(

p/s: cehh,, gambar dari atas sampai bawah makin besar,, huhuhu. bias gile nih! Cam, kalau Merong tak dapat kahwin dengan aku atas dasar dasar tertentu yang tak dapat dielakkan, aku kawen dengan kau tau. okay? set,,cantek!

bhahahahahahahaha!!!

3 comments:

yampe =) said...

JOM SENYUM. hoho. ^_^

MIRA said...

jom , haha,

syairahmohdanuar said...

minum air suam waktu pagi?errkk -____-'

PENUNGGU