Monday, April 11, 2011

benarkan aku mencarut di sini.

entry ni mengandungi carutan atau lebih sesuai dipanggil bahasa kesat. so, diharap toksah le nak bace sangat, nanti ilmu keluar, hahahaha

well. kau bace gak blog aku rupenye, hahaha. pandai plak kan kau bukak blog aku, cehh, jadi stalker aku ke ape?

eh eh, pandai pulak kau cari name aku kat phonebook phone kau nak hantar message kat aku? reti rupenye,,, engatkan tak reti,,,

so,, kau da ade awek baru? WOWWWWW! gile lah weyy, kau da dapat pengganti aku lah kirenye nih??? cane kau boleh dapat a? asal?
  • sebab kau comel benor ye? 
  • sebab kau memang terel futsal gile BABI ea??? 
  • sebab kau pandai *lah jugak* ea?
  • sebab kau ade kereta mini kelisa limited edition warna kuning hitam tu ea?
  • sebab bile kau senyum, mate kau jadi kecik ea?
  • sebab kau ni perangai cam budak kecik yang tak de pendirian tu ea?
  • sebab kau ni tahu ape nak cakap bile tyme dye dilanda kesedihan ea?
  • sebab ape lagi??? oh,, ke sebab dye cun gila BABI dari aku? *of coz la*  muke ak kan cam gampang. kan kan???
lagi sebab ape aa???  ntah la weyy, seyes aku kate, bile kau hantar message tadi kan, aku cam tak nangis ouh,, aku pun tak tau kenape,,
  • maybe aku dah puas nanges semalam,
  • maybe aku dah puas nangis selama nih,
  • maybe aku ade kawan kawan yang sentiasa ade kat tepi depan belakang kiri kanan aku.
  • maybe aku dah dapat terima yang kau bukan terbaik untuk aku. *babi la! asal aku cakap camni.*
  • maybe aku rase aku dah tak nak kawin bile dah besar nanti.
  • maybe hati aku dah puas jadi lembik dan sekarang ni hati aku dah kering gila nak nangis hanya sebab seorang... KAU
eeeiiii, BABI la!!!!!!!!!!

weyy sial, kalau kau tak block aku pun,, ape aku boleh buat kalau kau dah suke and ade ppuan laen??? haa??? ape, kau engat aku nak bantai ppuan tuh laa? kau engat aku nak gi stalk ppuan tuh? weyhh, maybe aku stalk page ppuan tuh sebab aku nak tengok LAWA BENOR KE DYE DARI AKU SAMPAI KAU SUKE DYE? BAEK SANGAT KE DYE? and, kalau aku tak bukak page dye pun,, aku tau yang dye mesti lah lebih BETTER dari aku,,, tolong laa,,,,, jangan a jadi bangang sangat.

ey,, dah lah, malas a nak cakap pasal nih. cam BODO je. eh, haha, takde la bnyak sangat kan aku mencarut, ceh, gaya cam nak mencarut bnyak bnyak,,, hahhaa, nak ke aku mencarut? tak yah laa,, malas nak tulis nyak bnyak, nanti aku menang award the best pencarut pulak,, hahaha.

3 comments:

hanisa sabrina said...

meh aku sambung mencarut meh !

HAHA. chillax

MIRA said...

hahahaha. jangan....

Anonymous said...

wah2....kecik2 sudah pandai mencarut yee adik..berdosa tau....chill ajer deyh :)

PENUNGGU