Sunday, April 24, 2011

kalau aku dah tak suka nak buat macam mana???

hmm, sumpah aku tengah depressed gila ouh sekarang. kalau ikutkan, tinggal lagi 3 hari lagi dah nak hari interview, tapi satu hape pun aku tak prepare.

sebab aku takut

sebab aku tak tau nak cakap ape

sebab aku tak minat engineering

sebab aku tak suka



aku boleh terima tau if one day, keluar result UPU kate aku dapat cos engineering kat bla bla bla.

sebab first, takde interview

so, aku tak perlu cakap pape pasal ingineering.

sebab aku dah terpaksa. dan aku rela.


tapi sekarang ni aku confiused! ade kate aku akan rugi, ade kate tak perlu pun takpe, ade kata ikut aku lah, ade kate buat semayang istikharah lah, ade kate "ouh,,okay,," pale otak kau!

ya ALLAH... aku tak tau nak buat ape ni,, aku gi google tadi, aku type 'engineering'. then keluar la banyak banyak,, dan yang mampu aku buat hanyalah menengok je.  menengok je,,,menengok je,,,

p/s : i need somebody right now,, to tell me what am i supposed to do in this situation, i need some one tell me the right things to say to me when im down like this. like all the words i used to hear before. please,,, concern la sikit kat aku woii..

5 comments:

hanis khalil said...

ikut lah kata hati kau :) myra,aku rasa lah insyaallah one day kau jd jugak engineer :) tak kesah lah kat mna kau belajar pon.sama je.kalau kau dah tak tentu arah sgt,solat lah istiharah.Allah kan ada :) asal kan ada hardwork and insyaallah kau berjaya weyh :) love,haniskhalil
*sorry lah ayat poyo sket :)

MIRA said...

huhu, thanx, aku sayang kau lah.

hanis khalil said...

aww aww.sho shweeeet!

najwa said...

haih, mcm maseh mengharap aje.????

MIRA said...

hahaha, tu lah,, adoii,,

PENUNGGU