Monday, February 28, 2011

sleepover birthday bash woohooo!

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to
zzzzzzzzzz
happy birthday to you

haha, malas aku nak sebut nama kau, kau kan da promote kat satu dunia, kan2?

hmm, jelebu best! muahhahaha, najwa ngan syasya boleh le cakap camni, aku? setiap bulan balik jelebu haha.

aku duk umah jue hari hari boleh gemuk, naseb baek duduk 3 hari je, sebab chef zaimah masak sodap sangat.

ahhaha. hmm, kitorang sampai2 je dah petang, adoii, memang ponek gila lah, tapi disambut baik oleh cikgu johar, hahaha naseb baek bapak jue tak marah kitorang lambat ouh, da la dye termissed game,, haiishh, sorry ye pakcik, KTM asik loading jerr, haha

esoknye pagi2 dah makn nasi goreng chef zaimah, bapak dye,,,! cam nasi goreng chesse, sedap gila. okay, then kitorang gerak ke.............

tadaaaa!!!!!!!!
 hmm,, baca,, nampak tak???ke nak aku bosar kan lagi?



 thanxx pakcik johar!
besday girl yang paling bajet ayu tuh. haha



tyme ni aku cun. wahahaha
besday girl yg tgah snap pic nih,,
hee~


best gila!! aku nak letak gambar tyme kitorang gi panjat2 jeram tuh,, tapi,,, 
bhahahaaaha.
toksah le,, kang ada yang kena marah kang, hahaha
tp, scene kat jeram paling atas tu,, memang superb aar, cantik sangat,, tempias2 muke kitorang kena air terjun tuh, hahahaha. ALLAH's creation is so fabulous! SubhanAllah,,
hee~

then esok tu, iatu, hari last day kitorg, pagi tu, kitorang gi MUZIUM ADAT!
bhhahaahaha, sian syasya ngan najwa kena gebang ngan aku,
haha!! lantak aa, sape suh caye patung2 tu ada sensor kat mata, hee~

haa...nahh..
 ni tyme dekat part mane ntah, tak engat.
haa, adat menaikkan tiang seri.



 ni la bday girl!! dah berjuta2 kali kot dye masuk MUZIUM ADAT nih,, dan ni lah keroje dye, masuk kat tempat patung2 n tangkap gambar. hahahaha. ni adat bernikah tak silap.




dan aku punn mengikot sama, haha
ni adat melenggang perut,
sumpah cuak beb masuk dalam nih, mane tau kot tyme aku tgh pegang2 perut dye, dye tarik tangan aku ke,, ya ALLAH.. boleh pengsan aku, nak harap yang kat luar tu tolong,, haram lah,, sah2 dorg cabut dulu!


dah nama pun MUZIUM ADAT kan, sah sah la banyak gila gila adat dye, nak nak kat negeri sembilan,, memang lah, tapi memnag best ah muzium nih, ni baru sikit patung yang aku tunjukkan, dalam tu, ade beribu kot patung! cuak a nak datang sore2,,hee~


dann, inilah mereka mereka yang aku sayang!


 ouh,, berwebcam tanpa aku disisi,, baguihh la tuh,,, huh!


and last but not least,,,,
amella juhanna bte johar.



p/s, aku tak nak citer bende ni sanye, tapi aku kene citer gak, sedeh dowh, petang semalam aku nagn jpj (cik najwa) naek motor, aku le yang membawenye,, engat nak blaja,, mule2 ok la lagi,, tapi,,,,


KEBABOOMMMM!


mannn,, aku eksident dowh, dah la depan rumah orang, aiseh, langgar tembok umah orang lak tuh,, habis masuk longkang!

asal? sebab,, najwa suh brek, tapi dengan spenuh panik + confident nye aku gi press minyak cam tgah rempit kat highway tuh, mane taknye, sakit woo wa cita sama lu,, luka mannn kaki aku, sampai ade kesan lebam kat peha, aduhh,, dan yang paling menyakitkan,, pundi kencing aku sakit! hah!! sial je, sakit ouh nak kencing! cit betol! naseb baek anak orang kat belakang tu takde pape, koyak suar je,, hahaha
sorry la ye najwa delaila bt adam malek,, ambo tak sengajo...isk isk isk...

2 comments:

syairahmohdanuar said...

bestnye korang dpt spend tym mcm nie.wuu wuu T.T
mmg bff lah..hee :d

haha.accident ke?siannye.jge peha molek :p

MIRA said...

hahah,, btol2.

PENUNGGU