Tuesday, February 8, 2011

it hurts me. AGAIN

hmm, xsempat sehari pon  lagi nak mengecapi kegembiraan,, see, aku da sedeh balik,,,

why???

tnye la gula tuh!!! waaaa!!! ni sume salah dye( xpasal2 je) npe la ttibe aku boleh tkenal kau?? this is so insane! crazy! gila! cane leh jadi cani? i still dont have the answer. Answer?? waaaaa!!!

STOP IT MIRA!

jgan jadi gila,,,hey gurl,, wake up,,, he is hers and her is his, asal kau ni? pe masalah kau nih?? i just dont understand my own self,, bile mase pulak aku ade mnympan perasaan [suka sikit] kat dye plak nih? setahu aku,, maen2 ade laa, but not as gila mcm nih. n setahu aku, aku bukan ke [gila-suka-banyak] kat membe dye? bile beralih arah? girl,, u really da tersasar dr track skrg nih.but why ttibe?

ok mira, listen. if u think that he really had turn u crazy like this,,, dont ever read his blog okay,, or else u will hurt much. okay, or maybe u can read his blog, but not EVERYDAY. like u are his follower pulak. can u? anggap je la ni sebuah perasaan yg singgah sebentar je,, saje nak bermain main dengan hati. dah lame kot xde perasaan cani kan?

okay. take care myself. take care amirahnadia.

No comments:

PENUNGGU