Friday, February 11, 2011

shouts the heart :

hey,, hmm,, ntah la, rase cam sedeh, sbb aku cam da xreti bgun awal cam dulu,, why aa?? asik bgun tgh hari je,, ape pon xleh nak wat, da xleh nak breakfast cam dulu, ni, bgun2 je da tros masak nasi, boring, aku rindu breakfast aku dulu, sdap nye,,, hm,,,,

ok,, skrg ni, masuk fasa yg lagi sedeh, pernah x korg da plan, nak buat sumthing ni in the future la, n siap korg da prepare lagi untuk mase yg akan dtg ni, which is, bnde yg krg plan tuh,, bukan act untuk korg, tp untuk org laen yg bertujuan untuk menggembirakan hati dye,,,kire bnde yg korg buat ni sgt baek+bagos n suprise for dye la,, n tibe2,, bende yg korg plan smpai terpaksa tido lambat sbb nk jadikan ia the best plan ever tuh,, korg rase nak batalkan je oleh kerana kata2 dye. pernah?? xpernah? aku pernah, n it happen yesterday nite. hati ni lagi sakit dari sakit pinggang n tengkuk sbb beria2 nak tulis plan atas kertas. seyesly, mmg rase nk btalkan n be ape mcm dye katekan, sedih sgt,, rase mcam ape yg kite bakal nak usahakan, xdihargai pon, mmg la dye xtau, tp,,, hmm,,, paham x?? dapat rase x,,, sakit hati + sedeh tu...?dah la,, xtau la nak teruskan ke x,,,,biar je la,,

okay,, jom ke fasa yg menggembirakan sikit la,,, ni,, delaila kate lagu do you tu x sedap, bukan delaila je, si dye pon kate gak, huh, mmg la korg x berseni n berjiwa indie,,, haha, wuteva, tp seb baek delaila kate lagu penipu tuh best (xtau la iklas ke x) so, dye soh aku tulis lirik dye, so,, mari2,,

penipu -piring hitam

pernah dulu kau kata kau cintakan ku
bertahun lama sanggup kau menungguku
hati dan jiwamu hanyalah untukku
sumpah dan janjimu memburu untukku

ya ya ya ya
kau, kau tipu aku
kau tipu aku
kau tipu aku
kau, kau tipu aku
Kau tipu aku
kau Tipu aku,,,

Kau curi jiwaku kau gembirakannya,
Kau dakap tgn ku kau bahgiakannya
Kau kucup bibirku kau mnikmatinya
Kau peluk tubuhku kau ceriakannya

Ya ya ya ya
kau, kau tipu aku
kau tipu aku
kau tipu aku
kau, kau tipu aku
Kau tipu aku
kau Tipu aku,,,

Kini ku lihatkau berdua dengannya
Tapi mengapa dia teman karibku
Ketawa gembira musnahkan jiwaku
Kau hancurkan semua saat manisku

ya ya ya ya
kau, kau tipu aku
kau tipu aku
kau tipu aku
kau, kau tipu aku
Kau tipu aku
kau Tipu aku,,,

haha, done. gitar dye mmg sedap la, xyah cakap. hahaha. nak cari lagu ni? carila, kat youtube pon ade, clear gak.haha, k, daaa.. :)

2 comments:

syairahmohdanuar said...

alaa..sedihnye cerita yang sedih tu :'(
jahatnya orang tu.bg je la tahu dia mira nak wat benda tu.bia dia rse bsalah.

MIRA said...

xleh saraa,, tu suprise, bila aku da besar nanti. baru dye akan tahu,,

PENUNGGU