Wednesday, February 9, 2011

iliana sabrina

mak aii,, ni kalau org xtau pape ni msti ingat aku lesso. yela,, ttebe tulis entri pasal ppuan. gilo ko? haha,, okla,, sempena bday dye 8 februari ni, dye mintak aku tulis pasal dye. mintak?? haha (nmpak sperti kurg malu di situ) wahahaha, jgn marah, kau yg soh aku tulis kan, hmm, so,, apa mau tulis?? ini mau tulis,,

ape yang amirah nadia tahu pasal iliana sabrina.

-nama dye iliana sabrina hanifa.(baru tgk kat fb td) haha
-dye ni LDP tyme kat tgb. dedicated LDP? ouh,,at first yes, but i dont think so after dye da bergaul ngan kitorg. wahhaaha. pengaruh buruk la kitorg ni,,( xlah, sape soh dye yg tpgaruh) haha.
-very nice person if we know her well.
-hm, dulu aku tau dye xsuke aku+kitorg, sbb?? da mmg sape pulak yg suke aku kat tgb tuh, haha
da la salu kuar blok lambat, perangai macam sial ye dak yana? haha.
-dye sngat caring act,, buktinye? g la jadi membe dye, haha
-haa,, dye ade satu penyakit, which is i dont really know,, resdung ke ape ntah, yg mmbuat kan dye sukar bernafas when sleeping, rite yana?
-dye ade suke sorg guy nih,yg dye kenal dari dye kecik kot, tp brader tu da kawen da(ekh, yeke,xegt)tp yg pastu nye da bosar la,,,haha, pelik sikit, tp ape nk buat, cinta itu buta,cinta datg xberbau babe.haha
-dye tinggi. n aku sangat pasti, kalau dye kurus sikit,ekh banyak, ekh,, tak2,, banyak sikit, dye da boleh jadi model,, really, muke da macam mix, layak bonar la,,,haha

so, as conclusion (hmm, da xde idea lah ni) iliana sabrina@yana sorg yg cantik+manis+caring+best. bukan aku puji ni sbb bday kau yana, aku ckap ape yg aku rase je slepas aku knal dgan kau, selepas kite jadi membe. so, last but not least, happy birthday to you gal. thanx 4 wiling to be me friend. (wiling? tpaksa ke?) hahahaha.


No comments:

PENUNGGU