Friday, February 18, 2011

berat. sungguh berat.

hmm,, skrg. aku da rase ape yg abg aku rase, cane perasaan dye nak melepaskan fon lame dye tuh, ke tgn aku. yes, inside it, contains a lot of his memories. mestilah dye xnak lepaskan kan? and kalau kau nak tahu affi, aku xpenah nak delete memory2 kau tuh. kat draft n reminder, ade lagi sume yg kepunyaan kau. wow,, well, i respect others memories. dan kini, aku pula yg rase cne abg aku rase, fon ni, aku kene bagi bapak aku pinjam pulak cuz fon dye rosak, asik hang2 je,, which is,, fon ni kini telah menyimpan lebih seribu satu kisah dan memori yg berlaku sepanjang ia berada di sisi ku.  huh, berat rasenye, untuk pengetahuan, fon ni ade 54 msg, ni pon lepas aku terpakse2 dlete yg lame2 sbb inbox penoh, hahahaa. mmg susahla. aku xleh nak copy sume msg2 tuh, dan bawak ke fon baru ni, mmg xleh sebb fon lame tuh, xde fungsi for copy tu sim card, hmm, mmg susah lah,,

jadi. untuk mengabadi kan kisah2 dan memori2 aku tu. aku bercadang, untuk mengungkapkan mereka2 itu, ke dalam blog aku nih. dan. ia bukan lah 54 msg yg akan aku tulis kan kat sini, tp ia adalah satu kronologi. kronologi ttg penyebab inbox aku selalu penoh. penoh dgan msg2 si dye. ya, si dye. so, next post, aku akan teros masok kronologi aku tu, ade 6 episod sumenye. so, bace lah, xnak bace pon xpe. n aku nasihatkan, xyah la bace, pasti ia membosan kan, pasti. kerana ia ttg hidupku. haha, stlker je yg nak tahu ttg hidup org yg dye nak stalker tuh, n aku sgt pasti, aku xde stalker, hahaa, tp klau ade nak bace gak, aku dahului dgan ucapan terima kasih.

2 comments:

syairahmohdanuar said...

sedih gila kalau terpaksa buang mesej yang kite taknak buang :'(

MIRA said...

yup saraa, sgt sedeh, ceh baru je post, haha.
cepat je comment, tp lepas ni mste saraa dah xlarat nk cmment, haha

PENUNGGU