Thursday, March 31, 2011

aaa???

aduhh, terase laa,, hahahha, tadi en, bukan tadi la,, semalam,, okay, aku bukak blog hanisa sabrina, pastu aku terbaca pasal satu entry ni, hahaha, sumpah terase baii, klik yg ni...

hahaha, takde la trase yang sakit hati tu, tapi ni terase yang,,, macam ni,

arghhh!!! malu gila!!!

well, pepatah melayu mengatakan, siape yang makan cili, terase pedasnye, *tp aku memang tak makan cili pon, sebab aku tak suke pedas, haha,*

huhuhu, aku terase sebab aku lah yang suka buat entry yg takde point nak dicomment tuh! *heh, pastu, berangan nak org comment kat entry dye,,* hahhha, senyap lah! seyesly, segan gila bile sab cakap camtu. woowoo.

takdelah,, cube tengok followers aku yg 'banyak gilak' kat bawah tuh, dua orang diantaranya adalah blogger yang best. ekh, aku tak tau la nak bagi title ape kalau blogger yang ade bnyak followers ni, aku letak best je la okay? haa,, pastu banding kan entry dorang ngan entry aku, ekh, tak yah la susah2 bace semate2 nak bandingkan, tengok je followers dorang,,, huhuhuhu. 

okay, kalau nak tahu, aku tak penah tau ape tu blogwalking! seyes, dulu, mase before aku takde buat jadah ni, aku selalu bukak blog ni, blog membe baek aku. aku tengok ape yang dye post macam diary la,,, tapi followers dye bnyak gak, aku pun musykil, juju pun tak penah cakap pasal blogwalking/ blogwalker nih, and dari blog dye pon, ade link membe2 baek aku yang laen gak dulu cam blog nanie, blog yanaa, blog allynn, blog annyss. kalau tengok type2 blog dorang ni, sume jenis cam diary kan? so, memang first impression aku terhadap blog ni adalah cam diary, diary yang boleh org bace. so sebab tu lah aku gila2 nak buat blog dulu,, sebab dye cam diary, tapi tak menggelikan cam diary pompuan2 yang buku tuh, hahhahha. bukan aku tak penah bace blog2 hebat cam hanis zalikha dan zahiril adzim tuh, tapi ntah la, maybe sebab most kawan aku buat blog cam diary kot.

sampai lah pada satu ketika ni, ade seorang budak ni, klik sini ye, tanye aku ade blog ke tidak untuk dye nak follow, aku pun macam wow, teruja lah kan, then aku pun follow dye, bile aku bukak blog dye, wowww! macam berbeza gila dari blog aku, dan sejak tu la aku tau ade perkataan blogwalking and blogwalker! ish, ju la nih, tak penah explain aku jadah tuh! ceh, salahkan orang pulak, hahaha.

so, yang menambahkan aku jadi segan gila nak mati ni bila sab nagan saraa follow aku, and aku raselah, most of pengziarah pengziarah yang salu jerit kat shoutbox aku pun datang daripada blog dorang,, so,,

awww,, malu la i,,, huhuhu.

sebenarnye, aku pun teringin gak nak buat entry2 menarik yang boleh la nak dicomment macam blog mereka2 tuh, tapi aku tak tau nak tulis ape, bagi aku, kalau aku letak bende2 yang boleh nak dibincang bincang nih,, habis, luahan hati aku nak letak mane? *cehh, gila menggelabah luahan hati* haha, hmm, takkan nak tulis kat status fb kot? gila annoying, takkan nak letak kat tumblr kot? macam tak kena sangat a tempat dye even tumblr tu cam blog gak. huhuhuhu and lagi satu, kalau lah aku baru nak start buat entry2 menarik, sape nak tolong promote aku baii??? bhahahaha, dan dan je.

so??? ape konklusinye kat sini??? memang prob gila kan? hahaha. aku tak tau nak bagi konklusi ape, sape ade pape cadangan tolong la gtau. haha. k, bye!

4 comments:

awek hot said...

eyu. gelabah je.. zzzz

hanisa sabrina said...

heyy , entry kau best gila lah . kelakar nak mamp !

macam ni , kau pergi kat facebook . kau search friends "sahabat blogger".
kau join group tu lepastu kau paste je link kau dlm tu mcm aku selalu paste kat fb ak tu ,

tapi kau tulis la "blog aku blog baru" ke . apa ke . ni kira mcm promote blog la .

sebab aku rasa belog kau best dibaca . macam rugi kalau kau tak promote2. hehe,

weh , banyak aku nak cerita . aku nak bgtau kau . tapi nanti ada masa PM aku kat fb k ? haha

syairahmohdanuar said...

siapakah budak yang tanya mira ade blog ke tak tu?HAHA!!!!

mira miraa..malu lah sy.time tu sy br buat blog.jd mcm folo blog kawan2 yg ade blog.konon mcm nk tahu lah blog nie mcm mne sebenarnya.ngehh ngehh.

ngadelah mira.anyway, blog mira laak sgt okayy!suka! >.<

MIRA said...

hahahaha, okay2 sab, nanti aku try,

saraa, hahaha, dan dan je dye nih,,
thanx nway korang!

PENUNGGU