Wednesday, March 23, 2011

alhamdulillah. okay je...

hmm. okay lah tu en??  7A 2B. atau nak lebih detailed.

BM                   A+
BI                     A-
PAI                  A
SEJ                  A+
MATH             A+
ADD MATH    A
PHY                 A-
CHEM             B+
BIO                  B+

apiz, lagi teruk dari apiz,, sob sob sob. kan mira dah kate, apiz pandai, mira nak jadi cam apiz!

 adoi,, slek gila yang bawah tu kan?? haiihhh,, rasa nak nanges nanges je. tapi tak guna dah kan? ini adalah benda yang terbaik aku dapat buat pada masa tu. orang laen boleh nak cakap aku mampu buat lagi baek dari nih. tapi aku sendiri yang tau ape kemampuan aku, bukan orang laen. so, sesiapa yamg punya result yang okay okay je cam aku nih, jangan sedih la. congratz okay! and sape yang result lagi okay gila babeng dari aku nih, congratz gila babeng la aku kasi ea. haha.

la, tapi setahu aku lah kan. SPM ni macam tiket untuk kita layak nak teruskan pengajian atau tak je. and lagi satu nak tentu kan kita ni lebih cenderung ke arah mane. tu je. tak de bende pun. sebab nanti bila dah dapat masuk U, sume otak akan kosong. kita akan start dari ZERO okay? macam budak darjah satu. cuma basic menulis, membaca dan kira 1 sampai 10 je yang diperlukan kan? same lah situation dye macam kita nanti. ape yang kita belajar tyme high scool ni takkan digunakan 100% pun. mungkin basic tentang " anda pernah dengar tak bla bla bla..." haa,, macam tuh je. *aku agak la*. okay? so, jangan risau sangat.

damn! aku kate kat orang jangan risau, aku yang dah macam orang gila nih. aku tak tau nak amek ape baii,,

ade certain pencetus semangat kate, " boleh lagi nak teruskan medic! ade peluang! kena pandai cari!"

ade certain pencetus idea baru kate, " try amek ingineering, boleh ni, admath ngan physics A! tentu ada peluang cerah punya!" 


ENGINEERING? 


haha, tak pernah termasuk dalam list cita cita ku okay! aku tak sanggup nak teruskan admath dan fizik lagi kalau boleh. zzzzzzzzzz. tak nak jadi ape ape!


* * *


i dont know what i feel right now but its freakingly made me cry. its not about my results. its about him. my friend. i dont know why i cry, its so sad. i think, i am one of his friend whom he would tell everything. evrything including his problem. but he's not... wan, i'm so sorry,, whatever the reoson is, i know that it has forced you to make 'that decision'. i just want to know, cuz i feel, as a friend, i need to know!!! sorry,, 

wan,, aku percayakan kau. aku takkan tanya orang laen okay? jangan tipu aku lagi. aku sedih.

3 comments:

syairahmohdanuar said...

TAHNIAH MIRA!! :D

cute gila tulis result cmtu :D

Aku Normal said...

wah..congrats mira!! okay lah tu 7a's. yg bio and chem b+ tu lepas lg kalau nk jdi doktor.

MIRA said...

saraa, haha, tak la sebagus saraa,
fatin, really, hm,, tengok la cane, hahaha

PENUNGGU