Tuesday, March 29, 2011

aku warganegara ape? LOL.

hey! haha, post ni aku nak tunjukkan gambar aku yg macam ind__ sebab nak try pakai shawl cam ala ala hanisa sabrina tuh, tp tak jadi,,, woowooo,,, :'(

macam b...

pun macam b...

same jugak b...

kau boleh pegi mati sekarang!

hahahahahahaha

gelak a korang puas puas, sebab nanti mungkin aku dah takkan pakai dah jadah haram ni lagi!


p/s: tolong abaikan background cam taik gambar2 diatas ye, kapten hook datang cari peter pan tadi, hohoho.

2 comments:

syairahmohdanuar said...

wehh!!lawak gila la mira nie.cantik je laa..mnade cm b***.haish haish >.<

eh sorry lah lmbt komen entry nie.haritu nk komen tp mls gile nk on9 blog lame2.hekk.sorry mira :)

Amirah Nadia said...

laaa, tak kesah pon la saraa oii,, hahahaha, saraa kan da komen kat fb,,,

PENUNGGU