Monday, March 28, 2011

seronok>penat>tension

dalam pukul 10.30pg tadi aku ngan yana(iliana) gi gerak sogo, dye datang kl semalam, so, seronok a! kiorang plan nak membakar duit di sogo. tapi mule2 aku ajak yana gi maju junction dulu, nak cari ape2 kat sane,, murah sikit, hahhaa, sekali,, xde pape pun yg best kat maju junction tuh, then kitorg gerak a sogo, nak dekat dua jam a berlegar legar kat sogo tuh, campur tyme aku gi berak kat tandas yg kene byar 30sen lagi, lame, tapi satu hapak pun tak dapat, then aku pun macam,,, huh,,,'okaylah, mari lunch, yana,'.

then kitorang gerak jalan tar, nak cari tudung and buku SAT, SAT baii, ntah ape jadah bukunye pun aku tak tau, yana yang nak, 4 kedai kitorang serang, empat2 tu jugak takde, cam busit je, seb bek dapat rembat selendang 2helai, takde la busit sangat,

pastu aku cam keciwa gilak lagi sebab tak dapat satu hape pun baju, then dengan idea yg cukup kurang bernas tapi terdesaknye, aku ajak la yana gi kedai yg tepi homedepotz tuh, bhahaha. memang murah a baju kat situ, harga pasar malam punya,,hahaha, aku dapat a dua helai tshirt, kah kah kah sial murah!

then aku ngan yana pun gerak balik maju junction, =,= macam bangang bukan? semata mata nak gi guardian nye pasal lah! sakit nye kaki tak boleh citer la,, macam nak cabut je, jalan gune tangan, bhahaha. tipu!! then yana kate, " ish, kalau aku jumpe spa harge 25 hinggit, aku dah masuk dah,"  tetibe memang rezeki dye kot, ade ape tuh, fisioterapi, yeke? fisio ke? ntah, tapi yang urut urut kaki tu la,, setengah jam, 25 ringgit! bapak ah, memang sedap ah kaki dye kene urut, cehh, haha.

pastu, yana cam tak puas hati sebab satu hape pun dye tak beli lagi, so aku pakse dye utk buat keputusan tyme tu jugak, "nak balik ke atau nak gi tengok2 lagi? aku tak kesah,," aiman tak kisah,, hahaha,  pastu, sebab keputusan terdesak, yana dapat a beli cardigan satu, ceh, tu je kau beli, aku dah berplastik plastik ni, sakit bahu dengan beg lagi, hadoihh, mane laki aku nih? xnak tolong kaa? bhaha, tapi kalau aku ade laki, aku xsanggup kut suh dye bawak barang aku, kecuali kalau dye yang nak tolong, kah kah kah, aku yang nak pegang barang dye ade lah nanti, huhuhu, coppp,, sudah! aku tibe2 terbayang sum one.zzzzzzzzzz.

okay, then bile balik rumah, aku pun nak teghai ler, selendang ngan anak tudung syria ke hape bnede ntah tu, bajet bajet nak pakai cam fatin liyana la,, tapi,, ceh harraaaamm! cam cibai je aku pakai, tak ghupe langsung! macam ind__  je,, =,=, sedeh gila, aku dah try banyak kali dah, kalau tak ghupe cam fatin liyana pun,, ghupe cam hanisa sabrina  pun jadi ahh, ni takkk pun,, still cam ind__ gak!!! haihh,, sab! nak pakai cam sab!!! aja la,,, tension bai,, rase nak nages je, ke aku salah beli anak tudung syria tuh? ntah la,, sedih gila lah!!!

k lah, nak basuh pinggan semayang isyak, tido! bye!

No comments:

PENUNGGU