Wednesday, March 9, 2011

HAMPA ( =___=)"

HMM, LAIN KALI JANGAN BUAT CAM TUH LAGI!!!
ya Allah, sumpah kecewa dowh tadi, mane tak nye, ape yg aku harapkan tak de pun, sedeh la beb.

ape bende? tadi,, bapak aku ajak gi makan kat luar. tak penah penah hari minggu*weekday* makan luar, selalu hujung minggu je, okay, biarlah, bukan tu yang aku nak citer pun,,

so,, kitorang pun gerak a gi kedai yang selalu tuh, kedai feveret kot. cehh, tak tau la feveret ke atau memang xde tempat makan laen, tapi yang pastinya memang kalau makan kat luar, kitorang makan kat situ la. lagipun belakang rumah je pun, tak de la jauh.

dan seperti biase,, aku memang ecxited a nak makan kat situ cuz:-


  • makanan dye memang sedap
  • tempat dye menarik, i mean lansdkap dye la
  • decoration makanan dye memang terbaik
  • lighting and suasana best a waktu malam
  • and,,,, yang terakhir ni yang paling aku suke, waiter dorang!!! cehh, waiter siot, selalu kedai2 cani orang tak panggil pon waiter, restoran yang besar2 je kot panggil waiter cam tuh, tapi eventho dorang bukan la restoran yang tahap 1500 bintang tuh, still aku rase org yang keje kat situ layak di pangil WAITER. asal sebab,, dorang memang smart gila babi tahap giban ahh!


 almost semua tau tak brader brader,, amek kau BRADER BAI!!! memang smart tak yah cakap ahh, sume body cantik je,, kalau aku maksud kan cantik itu bermakne badan cam budak bola ea,, not body builder okay,,, so, dah la tinggi yang smart. pastu tau tak dorang pakai ape? dorang selalu pakai kemeja T kaler putih and tie pendek ciput, hahaha, dorang gi gunting yang tajam kat bawah tu, so tie dorang straight je, haha, tie pulak kaler kaler. comey je, hahaha.pastu rambut dorang pun style cantik je, sumpah smart. and dorang pun suke layan budak budak kecik. cehh, aku cam stalker en? xdelah, kalau dah tiap2 minggu makan sane mesti lah tau. comel kan dorang? bhahaha. kalau aku tak malu, aku dah amik gambar je ngan dorang n letak kat post ni, tapi, aku tau malu. hahahaa

MALANGNYA!!! hari ni, aku datang, aku puas mencari cari, melilau lilau mata aku cari mereka mereka yang berkemeja putih itu, malangnya,,,!!! xde pon, terkejut aku, asal dorg tak pakai uniform dorg tuh? asal pakai baju biase? baru balik dari marathon ke ape nih???? terkezut a weyy,, sedih gila. n even ade a kat situ cam aku rase pekerja baru kot, smart gak a, ade dalam sorang dua orang, pakai spek old skool. smart memang smart, tapi xpakai uniform tu,, memang aku rase hampa la,, n,, lagi satu yang buat aku hampa,, sorang brader ni, yang aku rase paling smart kot kat kedai tu,, TAKDE! sedih owh,, aku puas melebarkan mata aku, tapi xjumpe pn,, sedeh je,,,

hmm, tu je, yang aku hampakan sebenarnya, so, laen kali kalau korang nak tengok sediri betapa smart nye dorang,, *cehh, xde motif gile,haha, xde lah kalau korang nak rase makanan kat sini, sila silah datang. ade western sekali, western dye pon sedap, ade macam2 pulak tuh. cehh, promote plak. biar ahh. hmm name kedai tu, restoran la actually,,

restoran azmi garden

cehh, sebenarnya panjang lagi la aku rase name dye, tak ingat, tapi yg selalu aku panggil ni lah. nak pegi sini senang je, gi benti kat stesen LRT sentul timur. then jalan sikit,, ke belakang, korang nampak ade kedai bnyak banyak, cari lah yang tempat makan dye tu macam ALA ALA GARDEN, hahaha. ala macam la takde signboard pulak. haha

*sign board? sign board ke name dye? papejelah,,

4 comments:

syairahmohdanuar said...

haha.miera kenyang makan situ sbb makan sambil usha brader.lol :p

MIRA said...

hahaha.tau takpe.
ade sorang mamat tu cam ur encik semakin tggi,

hanisa sabrina said...

ehh , memang berselera habes la nak makan kat situ !

MIRA said...

haha sab,,

PENUNGGU