Wednesday, October 26, 2011

disangkar

entah. kadang kadang aku tak pasti apa yang sedang berlaku. aku cuma meneruskan segalanya. bila, di mana, penghujungnya, aku sendiri tak tahu.

harapnya,,, tak terlalu menyakitkan macam dulu.

betul jugak kata dia. mungkin perlu untuk biarkan sedikit jarak. ruang, masa, udara.

aku nak. tapi... entah. jadilebih baik ke bila keputusan tu yang aku ambil?

mungkin perlu percubaan.
* * *



dan engkau... orang yang paling sial sekali dalam dunia kerana berjaya membuatkan aku kelihatan juga merasakan aku insam paling malang bodoh hodoh dalam alam semesta ni.

walau aku sedar. tapi aku masih tak mampu elak.
elak dari kau.
elak dari malang bodoh hodoh.
***



ya. aku dah cuba menyambungkan tali ini semampu boleh. kau yang taknak. apa aku nak buat lagi. biar takdir je yang menentukan.

2 comments:

najwa said...

cep lagi ke nie??? =.='
ke AREP AIZAT ??:D

MIRA said...

hahaha, takde lahhh,,,

PENUNGGU