Thursday, September 15, 2011

perangai budah baik yang *&^%$#!

akutak paham la.

bagi aku. baik ni boleh. i mean, memang sume orang mesti jadi baik. tapi kalau hanya baik. tak di campurkan dengan berakal. tak kemana.

situasi yang aku alami tadi adalah di bilik mesin basuh kolej aku.

dah sah sah la berbakul bakul yang beratur... and kita memang patut hormat bakul orang depan kita, which is yang sampai awal dari kita.

tapi tapi.

jangan lu gi sengal sangat,,, tunggu sampai owner baju yang baju dia dah siap basuh,, keluarkan baju dye dari mesin basuh sendiri.

bodoh ape kau ni?

kalau kau nak tunggu... sampai mati pun kau tak boleh basuh baju.

sumpah bangang la.

bukan semua orang timing dye punye baju siap bila and terus amik.

pikir la sikit derr.

ape salahnye kau angkat sendiri baju dye tu, letak dalam bakul kosong, which  obviously mesti lah bakul orang tu. dan letak kan baju kau yang dah memang after dye pun.

ni tak. tunggu lama lama. macam orang gila.

sengal nak mamp!!!

ntah la. agak nye aku yang jahat sangat kot.
wey, wa tahu, mesti lu rasa wa ni jahat sebab potong barisan orang kan? tapi wa nak cakap ngan lu, duduk kat asrama memang macam tu. ni la survival. sorry la kepada sesape yang terasa.

aku memang budak jahat pon.


 i dont give a fuck what people say 'bout me cuz im the hottest bitch princess. so, please, back off!

2 comments:

Aku Normal said...

mana ada kau jahat. takde takde.

MIRA said...

hehehehe. nakal banyak.

PENUNGGU