Friday, September 16, 2011

kegilaan

ntah. orang kata. makin kita benci, makin kita sayang.

aku nak cakap pasal telefon bimbit X3-02 or so called 'tahi' aku.

  
sumpah tahi. tahi babi.
okay. aku beli fon ni sebab aku tengok membe baik aku pakai cam cantik je en. macam smart, cam cool gila. semua macam la. then lama kelamaan, sebab kan 'kepandaian' aku dan 'kelembutan' aku dalam menjaga fon, aku rasa macam nak baling kat hanjing je fon ni. okay fine. salah aku.

tapi. ape g aku nak cite, pada suatu hari ni, aku dapat discover (menggunakan kecelikan akal aku jugak la) yang fon ni ada satu function menarik.

memang kalau orang yg ade android mesti cakap,

"hape nye lah yg ada kat hphone tahi ni, dah la murah, kitorang android tau lagi power,"

ahh, go die with it. aku tak kesah. yang penting, sebab satu function yg aku dapat discover ni la, membuatkan aku taknak baling dye kat hanjing lagi.

nak tahu?

taraaa!
anis.kema

kema

kabus pagi

construction

lets rock the world

okay baik cakap aku punye fon cool gila, boleh edit gambar dengan cantiknye and aku photographer yang berjaya.

baik cakap! LOLzZz

5 comments:

Anonymous said...

waaaa,siyes cool gler fon mira.
btw,thnx m'fofularkan' picx anis tu..hehe :))

ji[e]an~ said...

Whoaaa,hebat fon. Heheh

MIRA said...

ceh ceh,, hahaha thank you thank you

Aku Normal said...

orang cakap handphone nokia skrg buat baling anjing je. cikai, aku pakai nokia gak!

MIRA said...

hm, tu lah, T___T

PENUNGGU