Sunday, September 4, 2011

kesan yang sempurna menghilang

aku tak tahu apa yang berlaku. tapi malam tu, aku lihat tangan aku. pergelangan tangan. aku tergelak kecil. tanpa aku sedari, kesibukan diri dah melupakan aku tentang kesakitan dulu. kesan pada tangan tu, sepenuhnya hilang. tak tinggalkan walau sedikit pun.

aku gembira.

tak.

tak mungkin.

sebenarnya aku sedih kesan tu hilang. sebab aku nak kesan tu terus ada. sampai bila bila. sebab aku takut dah tua nanti aku alzheimer. kalau aku tengok kesan tu. mungkin aku dapat ingat sikit.

pada kau.

pada memori lama

memori manis

memori kita.

let wind blows the memory so that everyone can breath in the beauty of our relationship before.

4 comments:

qawwiy said...

ehh touching laaa ak baca :(

MIRA said...

eh mengada. haha

najwa said...

:'(
everything happens 4 a reason laaa.
maybe its time to LUPEkan :)

MIRA said...

hm, betul tu. kau makin matang dalam memberi komen sekarang. bgus. haha

PENUNGGU