Friday, July 1, 2011

this is the summary.

okay here, now, sementara rumate aku tgh mandi n taknak gune lappy ni, biar aku buat harta kejap. this is like rushing punye update cuz aku taknak la one time nanti wall fb aku jadi femes dengan soalan2 yg tak memberangsangkan. baiklah, baik aku teruskan.

kisah budak kemeja pink

satu hari, aku ternampak dye dengan seorang awek,,, jalan n makan duduk sama,,, lama aku ushar awek bertuah tu, and guess what? i've mentioned about her in the same post i mention about this pinky man. gadis yang juga aku usha. tak paham?  klik sini okay, untuk summarised kan,,,

'awek' aku = awek dye
dye = 'balak' aku
balak awek dye = 'balak' aku
T___T
oh ye, name dye,,,XXX


kisah budak bermata cyclope.

hensem gila nak mampus kau nih! kau makan hape jadi hensem cani nih? haha.  aku cam tak boleh blah lah,,, kau memang pandang orang macam tu ke,, or,, pandang aku sorang je camtu? seyesly. menusuk jantung aku bila kau pandang aku macamtu. sial nye budak! *buat aku malu je* hihi. tapi,,, haih. T__T untungla awek kau dpat kau. benci aku!

dan name dye,,, YYY

 
so untuk lagi clear kan semua tentang post aku pasal what a small world  tu,, aku nak ringkas kan lagi, yang XXX dan YYY dan seorang exschoolmate ku adalah HOUSEMATES!

sekian. 

No comments:

PENUNGGU