Monday, July 11, 2011

sepatutnya kita jadi 'twin' sekarang.

banyak benda aku nak luahkan. terlalu banyak. sampai tak terluah. sampai aku rasa macam tak penting pun nak luah kan. bukan ada orang dengar pun. T,T tapi still, ada satu benda yang patut aku luah kan kat sini,,, which is,, pasal seorang insan yang sepatutnya, sepatut patut patutnya boleh jadi bestfriend aku sekarang ni.

aku bangga dengan dia. bangga sangat sampai aku berani cakap dengan bapak aku yang aku bangga dengan dia.

"ayah, dia tu bagus lah, dakla bangga dengan dia, dia ade arah tujuan hidup dia, dia ada banda yang dia minat dan nak lakukan untuk puaskan hidup dia, bukannya ikut telunjuk dan apa yg orang nak dia jadi. Bagus," 

aku teringin gila babi nak jumpa dia. aku rasa, kitorang ada chemistry. ceh bajet je. betul,,. hari tu aku mimpi pasal 'sumthing' ni n tup tup, kuar kat blog dia pasal 'sumthing' ni. aku teringin ingin ingin ingin ingin nak jumpa kau.

"wey, aku harap mama kau ada cerita pasal aku dekat kau. Aku, aku macam rindu kat kau,"


No comments:

PENUNGGU