Thursday, July 21, 2011

kepelikan yang melampau

okay. aku paham, budak pandai suka membaca.

but then, takkan lah senang tertipu.

i mean, tadi ada sorang clasmate aku post satu bnde ni,,

"Haramkan tudung?? Baca sampai habis, pastu komen Isu pengharaman pemakaian tudung di IPTA dan IPTS di Malaysia! Ahli ahli parlimen negara sudah mendapat kata sepakat bagi mengharamkan pemakaian tudung bagi pelajar wanita di Ipta dan Ipts di malaysia ini berikutan dengan faktor faktor kesihatan... bla bla bla...."
 sumpah panjang gila babeng post tuh.

aku? baca? heh, memang tak lah.

satu sebab panjang. pegi mampos aku nak baca. second sebab wth. nampak benar menipu. ape jadahnye malaysia haramkan pakai tudung. bodoh la sapa percaya.

bu then, still ade jugak orang yang bace sampai habis. bodo berapa lama masa dorang amik untuk baca jadah haram ni pun aku tak tahu. macam takde keje lain. =.=

dan akhirnye, dorang end up bengang kat si pengepost ni sebab tertipu. actually article tu nak cakap yang sanye tudung yang diharamkan bg wanita pakai adalah tudung saji, tudung botol, tudung bla bla bla, yang merepek repek tu.
bajet lawak lah tuh =.=

pastu, insan2 yang pandai dan rajin membaca ni, bengang sebab tertipu.
bagi aku,, hangpa la yang sengal, dah sah sah tengok ayat pertama pun tahu menipu. tu lah, pandai sangat, rajin sangat, cepat percaya gosip. manusia......

No comments:

PENUNGGU