Wednesday, June 22, 2011

my humble point of view

banyak benda aku nak cakap sebenarnya. terlalu banyak sampai tak tertulis. takpe lah, apa apa pon, bau busuk yang datang dari mana entah ni membuat kan aku nak tulis cepat cepat then tutup tingkap. bau keju basi. (aku ke?) musykil...

aku pernah baca satu quote ni lah, aku tak engat lah full sentences dye ape bande tapi bunyi dye gini,

'fill your life with loves, not hates.' -serious bukan macam ni ayat dye, ni ayat yang aku paham la, maaf.

baiklah, perlu sangat ke kita membenci? perlu? i mean, do we really need to hated somebody? does it crucial for us to hate someone else?

aku tak nak bagi opinion ape ape, sebab maybe perlu, maybe tak perlu. kita tak leh bagi opinion secara general je. kita kena tengok jugak sebab kenapa benci tu wujud, different people face different thing in life. kalau sipi sipi sama pun, takkan exactly sama. macam jugak nilai kekuatan. kita tak leh simply kata lelaki lagi kuat dari pompuan, yes, secara physically nye, should lah lelaki lagi kuat, but kita kena tengok sendiri konteks 'kuat' tu. kuat dari segi ape? its an abstract. macam jugak beauty. jadi buat masa sekarang, perasaan benci aku kepada sesiap masa belum wujud. tak tahu lah kalau sebenarnye ada tapi aku yang tak perasan.

ya, amirah melalut lagi. abaikan otak kedoktoran ini. cehh, tak pun sanye, =.=

oh ye, sebelum aku blah, ramai kenalan rapat bertanya soalan yang agak serupa iaitu :-

"ape cerita kau dan mamat baju pink tu?"
"siapa boyfriend kau sekarang?"
"kau dengan siapa sekarang?"

ececehh,, soalan tak membakar semangat sebagai pelajar asasi sains langsung lah korang ni. For your information. i dont want to mention about that pink T boy anymore cuz it was a very sad story, and no,, i am miss forever alone. :'( huhuhu.

kay,, laytah, oh, bau keju basi tu adalah bau gerai burger di padang kawad, keju tak basi pun, bau cheese burger. omaiii. sedapnye.

No comments:

PENUNGGU