Sunday, June 12, 2011

just a lil bit of.....

aku dah cakap, hidup memang tak semua indah. kadang kadang kita je yang rasa indah, tapi sebenarnye tak lah seindah mana pun.

tak semua benda yang best tu kekal lama. hari ni cantik, esok dah buruk dah. hari ni menarik, esok dah dull balik. memang takkan kekal.

kau bahagialah kat sana, aku? bukan terseksa kat sini,, mungkin belum capai saat kegembiraan macam kau lagi. mungkin belum cukup layak. bila? aku tak tahu, biar jadi satu kejutan. baru menarik. kan?

aku hargai aku appreciate aku terharu aku terasa berguna. tapi,,, bukan untuk setiap masa kau perlu buat aku rasa macam tu. kadang kadang ter annoyed pulak. maaf. derr,, ape cer, aku pun setel masalah aku sendiri. tough la sikit bro. buat malu kaum je lah. bhahahaha.

lu engat muka lu cantik lu boleh buat ape je lu suka ke? 
lu engat kalau lu spray perfume $199.00 kat badan lu hati lu pun wangi jugak ke?
lu engat lu anak lord lu boleh jadikan semua orang kuli lu ke?

jawapan : memang tak lah wei!

asal lak ni? but i wish i cant say that to the right person which i dont know who. bhahaha. simpan lah. nanti kalau dah ada situasi yang memerlukan ayat ayat ni, tak yah la aku susah susah pikir lagi. ha, kalau korang nak amek amek lah, nak modify pon aku tak kesah. i dont own these words. hihi.

oh, jangan lupe doakan kelancaran hidupku disini ditempat baru ini. bye.

PENUNGGU