Saturday, June 18, 2011

kehidupan bagai di pelayaran : aku nakhoda.

aku tak tahu kenapa dengan aku sekarang. ya, memang semua dah jadi lain, exactly. of course la kan, surrounding berbeza sah sah la semua akan jadi berbeza, macam juga kalau temperature surrounding berbeza ia akan meng-effect kan result experiment chemist aku yang pertama ni. (???) dan contoh bahasa melayu pula, dimana aku lebih suka, ( masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang kerbau menguak) damn it, why nak masuk kandang kambing dan kerbau??? haha.

okay lah. study. study like a damn shit. what??? seriously apo ko bondo eh yang eden buek selamo tigo minggu sekolah (universiti)tak tahu lah. den tahu den masuk kuliah,, masuk kelas tutorial,, masuk lab buek experiment, tapi eden ghaso satu bondo pon eden tak dapek,, maksud den,, dari segi fizikal nye tengok macam den dapek la, tapi dari segi spritual nye, den ghaso jiwo den cam kosong. opps sorry, den tak suka khobar kobar pasal cinto cinto ni, bukan tu pun yang apo den nak koba kan, tapi den pun tak tahu apo word yang sesuai untuk den gambarkan.

ia seperti kehilangan sesuatu

seperti kehilangan sesuatu
kehilangan sesuatu
kehilangan
hilang.

oh. ye. abaikan lah. (mungkin salah den yang dah biarkan 'kitab'tu tak terbuka kot.)
oh ye jugak, sebelum tu aku nak ucap congrats yang tidak terhingga kepada ne of my bestie yang quiz bio dye dapat 88%. damn girl. aku memang salute lah kat kau.

jadi amirah???

bila giliran mu?

telur takkan terebus kalau kau tak rendam dalam air panas yang menggelegak.

cop, why telur? =,="

No comments:

PENUNGGU