Thursday, January 17, 2013

Mabuk Todi

Aku dah penat lari lari,
Dah tak tahu nak lari mana lagi,
Sebab ia masih datang mencari,
Menghantui.

Cukup.
Jangan kejar aku lagi,
Aku dah tak tahu nak lari mana lagi,
Aku dah tak tahu nak sembunyi celah mana lagi,

Bila mana mata bertaut dengan hati,
Kau bawa aku terbang tinggi,
Tapi sekarang aku pilih untuk lari,
Sebab sakit jatuh semalam masih berbekas di hati

Aku dah semput sangant berlari,
"Find your humanity,"
Jangan kejar aku sampai mati.
Please?

agak agaknya Toha percaya tak aku datang suprise dia dengan bantuan Unicorn hari tu?



tolong, cinta ini gila babi!

4 comments:

semutsengal said...

kakakaka. gilateruja blogspot? hmm.


femes femess! !

MIRA said...

BABI PERLI!!!!!

najwa said...

OMG kau berCINTA dengan TOHA kee??

MIRA said...

Eh tak lah gilaaaaaa!!!!

PENUNGGU