Monday, December 26, 2011

jauh.

mungkin sebutir permata takkan nampak kalau berada di atas permaidani pasir. tapi walau macam mana pun tak nampak sebutir permata tu, ia tetap sangat bernilai dari pasir pasir yang cuba menimbusi tu.

aku kenal sorang minah ni, pada aku, dia biasa je, biasa je sebab dia kawan dengan aku, kalau dia bukan kawan aku aku tak panggil biasa. mungkin tak biasa. abaikan. aku tak tahu, aku kenal dia mungkin dari umur aku tiga belas, tapi aku mengenali dia bila umur aku enam belas, sampai sekarang mungkin. dia rendah. dia ada lesung pipit. dia kecil. dia syasya.

aku dah agak. biasa biasa dia, dia still berbeza dengan aku. dia pandai.dia nak jadi doktor. dia dah fly. aku? tak yah cakap pasal aku. semalam aku tengok world map, jauh jugak egypt. kalau jalan kaki boleh mati. tak keluar malaysia lagi aku dah mati kot. so aku terpikir, instead of wishing bday kat fb, cliche, apa kata aku buat sumthing special kat ustazah ni.

so this is it, tak lah special, speSIAL adalah kan sya?

comel gila nak mamp

arggh die with her cuteness

assalamualaikum doktor.

sumpah kalau aku jadi mak dia, aku dah nangis dah tengok gambar anak dia dekat negara orang sambung belajar. aku dah canang satu kampung dah. lagi lagi time birthday dia ni. aku akan cakap camni,
"eh, jah,, kau tahu tak, anak aku yang belajar kat mesir tu, yang belajar kat mesir tu, yang belajar kat mesir tu, yang nanti jadi doktor tu, yang nanti jadi doktor tu, yang nanti jadi doktor tu, hari ni birthday dia jah oiiiii,,,, "

lolz, birthday kecik je, haha. gurau je, pape pun,, happy birthday syasya, i love you, we love you.

2 comments:

syasya baik said...

mira,thanks sgt sgt woi..syg ko..ko mmg terbek la..awwwww..

MIRA said...

haha, takde pe pun, happy birthday!!!

PENUNGGU