Friday, January 26, 2018

Weakening

Makin aku nak pergi ni, makin aku redha the fact that kalau satu hari nanti memang aku takkan dengan kau. Aku tak tahu kenapa. Aku taknak stop bertahan, tapi susah bila aku sorang je yang beria fight untuk benda ni. Entahlah. Kalau aku jauh nanti, aku memang tak dapat nak handle/ control apa yang ada dekat sini. So jadi makin susah. Plus aku ni siapa je. I will never be good enough for you. Mesti ada je orang lain yang lagi bagus. Ye. Aku insecure teruk. Tapi macam mana nak tak insecure. Kau pun tak pernah nak sure kan aku apa apa. Entahlah. Aku tahu takde apa apa yang sure pun dalam dunia ni. Tapi tu lah... aku sumpah takut. Aku takut nak fikir apa akan jadi lagi sebulan, lagi dua bulan, tiga bulan, empat bulan, worst, setahun. Aku takut. Aku takut aku tak boleh terima. Sebab aku rasa macam faith tak memihak kat aku. Aku tak tahu kenapa. And benda ni buat aku lagi sedih. Aku tahu aku kena redha je apa pun yang jadi nanti. Aku kena terima je. Maybe aku kena stick to my old prinsip. Friendship over feeling.

No comments:

PENUNGGU