Monday, November 5, 2012

tolong kelar pergelangan tanganku.

aku rasa terasa.
tak ni bukan lagi rasa rasa.
aku betul betul terasa.

ini perasaan terasa.
suatu perasaan yang engkau terasa dengan sesuatu.
ini bukan hanya perasaan lagi.
aku betul betul terasa.

macam mana?

aku tak setanding untuk dibandingkan.
aku tak setanding untuk dipertandingkan.
ayatku tak setanding untuk kau tampal didinding.

sakit sikit.
pedih sikit.
terluka sikit.

tak mengapalah...
apakan daya.

kecilnya aku berbanding mereka.
kecil sehingga tak penting.
kecil sehingga kau boleh ambil enteng.

tak mengapalah...
apakan daya

sudah aku biasa begini.
aku simpan hati aku dalam guni.
biar tidak sakit. biat tidak perit.
walau pisau pisau lidah tajam membelit.

suatu hari nanti engkau akan tahu.
sebab engaku memang perlu tahu.
betapa aku memang mengambil tahu,
tentang engkau yang tak pernah tahu.


3 comments:

najwa said...

huhhhh, cep lagi keee ? ini ke yg penting sangat hari tu ? errrrr

syahira zulkifli said...

bukan ni lagi sedih dari tu, :(

najwa said...

pae yg terjadi ?? o.o

PENUNGGU