Wednesday, May 9, 2012

sorry bro. you've got the wrong person.

angin angin sepoi sepoi bahasa yang digeneratekan oleh kipas bilik aku sedikit sebanyak mendinginkan hati aku yang tengah panas. opss. pembetulan, bilik adik aku.

tapi angin semalam berbeza sikit, bukan je sebab dia datang dari kipas adik aku, tapi... ia macam membawa satu suasana pengimbaun saat lepas. saat yang sudah berlalu. saat sedih. saat di mana gula tak lagi rasa manis, garam tak lagi rasa masin.

memang bukan sekali dua ayat dia buat aku sedih. dah banyak kali. tapi apa boleh aku buat. kesedihan tu dah macam kegembiraan buat aku. dah lali. bagi aku, tak kisah lah rupa mana pun ayat dia, asal dia tujukan untuk aku, dah cukup syurga dah.

malam semalam dia buat lagi. kali ni lagi menusuk sikit. kali ni bukan patah perkataan, tapi bait bait lagu. sial.
aku tak faham maksud yang dia cuba sampaikan atau sememangnya apa yang dia cuba sampaikan tidak punya maksud untuk aku. entahlah.

lagu tu bukan untuk aku. tapi untuk engkau, dari aku.


"aku suka dengar lagu sedih,"

"kau tak layak untuk ni. hidup kau bahagia,"

"mungkin pandangan luaran,"

"apa lagi yang tak cukup?"

"engkau,"

moments



3 comments:

kema zamri said...

maigod,mira sentiasa hot.

najwa said...

siyes itu dialog kau ngan cepp????
ps, cantik kaki ;)

MIRA said...

dengan cep? story pasal cep is soooo outdated...

PENUNGGU